přihlášeníkošíkkontaktdopravné
Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Hlodavci doma
Pes doma
Kočka doma
Rybičky doma
Ptáci doma
Teraristika doma

Poškození zboží během přepravy

Vážený zákazníku, vepisujeme Vám zde návod, jak postupovat, pokud jste si převzali zboží od přepravce a bylo rozbité nebo jinak poškozené. Poškození během přepravy se bohužel stává i u perfektně zabalených zásilek. Jejich množství je ale k poměru s množstvím odeslaných zásilek velmi malé.
Pro urychlení a zdárné vyřízení reklamace je proto nutné postupovat následně.

Povinnosti zákazníka:

1) Poškozený obal a zásilka při převzetí od přepravce

  • Pokud si všimnete poškození obalu (protržení, prolomení kartonu, ohnutí, rozříznutí, promáčknutí rohů nebo kartonu atd.) už při převzetí zboží, je nutné takovou zásilku rozbalit před přepravcem a v případě poškození zapsat stav zásilky do předávacího protokolu. Postačí vepsat "Převzato s výhradou". Zásilku si ponechte a postupujte podle bodu 2).
  • Pokud je zásilka evidentně zničena včetně obalu bez rozbalení, zásilku nepřebírejte z důvodu poškození zásilky.


2) Zásilku jsem si převzal a až po rozbalení jsem zjistil, že je obsah poškozený
V takovém případě postupujte následovně:

  • Pořiďte fotodokumentaci celé zásilky - celkový pohled na vnější obal, včetně všech štítků (adresní etiketa, nálepky Křehce, Neklopit, Nezatěžovat), v případě poškození obalu jeho detail, detail adresního štítku, způsob balení včetně výplně a umístění poškozeného zboží v balení, samotné poškozené zboží.
  • Informujte nás o poškození zásilky e-mailem (nejpozději do 3 pracovních dnů). Uveďte číslo objednávky, krátký popis poškození a přiložte fotodokumentaci (velikost příloh je max. 10MB, v případě potřeby rozdělte do více e-mailů).
  • Berte na vědomí, že čím dříve nám nahlásíte poškození, tím bude Vaše reklamace rychleji a úspěšněji vyřízena a tím dříve Vám bude zasláno nové bezvadné zboží. S každým otálením se snižuje možnost úspěšně vyřídit Vaši reklamaci!!!
  • Zboží včetně obalu a výplní řádně uschovejte a nikam nezasílejte, vyčkejte dalších pokynů.
Tímto Vaše povinnosti končí.

Vše ostatní obstaráme my. Zajistíme nahlášení a celý průběh reklamace s přepravcem, který si pro poškozenou zásilku k Vám přijede, převezme si ji a sepíše s Vámi škodní zápis. Po sepsání škodního zápisu zasíláme zdarma nové bezvadné zboží bez ohledu na konečný výsledek reklamace u přepravce. Tím je celá reklamace vyřízena a s Vámi uzavřena.

Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku